2013. január 14., hétfő

rájöttem.

Rájöttem, hogy a mai fiúk nem tudnak vagy nem akarnak küzdeni egy lány miatt. Lehet az a lány bármilyen szép, okos, vagy kedves, ha azt látják hogy nem adja magát könnyen, akkor tovább állnak és össze jönnek egy olyan lánnyal, aki szinte tálcán kínálja magát nekik. De én még reménykedem abban, hogy előbb-utóbb rájönnek ezek a fiúk, hogy nagy hibát követnek el. Minél nehezebb megszerezni egy lányt annál értékesebb! Ha meg nem, akkor ne is lepődjenek meg, ha a könnyen jött leányzó, könnyen is távozik. :)


3 megjegyzés:

  1. én ragaszkodnék hozzád ha elmúltál már 18 karika, és képesnek lennék 700 bikát áldozni térted, elmennék hegyet mászni, átúsznám az óceánt, ha te lennél a nagy ő. Értve vagyok? :))



    VálaszTörlés
  2. Ne haragudj, csak hülyéskedek, Klasz a blogod! További kellemes napot! Z

    VálaszTörlés