2012. december 23., vasárnap

Ő megmondta.


Mikor azt mondta, hogy nagyon jó a hasa, az izmai, én csak vigyorogva oldalra fordultam, és kissé szemrehányóan válaszoltam neki egy persze-vel. Nem hittem neki, legalább is nem akartam, hogy tudja, hogy hiszek neki. Természetesen sose mondtam, hogy nem hiszek neki, de mégis vicces volt köztünk ez a harc. Minden esetre azon az estén megtudtam, hogy tényleg milyen, ha ő igazat mond.

Rengetegen voltak, szó szerint több ezren lehettek abban a discoban. Alig lehetett elférni, bár ő csak kézen fogva törte az utat előttem, hogy bejuttasson a tánctér közepére. A hadművelet sikeres volt, bár elég szűkös volt a hely, viszont ez őt cseppet sem zavarta. A kezei a derekamra lapultak, és laza, gyenge mozdulattal magához húzott miután szembekerültem vele. Zavartságomból csak átkarolta a nyakát, és hozzábújtam, és így még jobban összesimult a testünk. Kipirultam, és nyeltem egyet, miközben körülöttünk mindenki csápolt és próbált a minimális helyen jót táncolni. Kis időre körbenéztem és láttam, hogy szinte levegőnek néznek minket, mintha megszokás lett volna az, hogy a tömeg kellős közepén 2 ember egymásba borulva ölelkezik. Megnyugtatott picit a gondolat, hogy nem néz egyáltalán senki, mire meglepettségem újra előtört. Finom ajkak érintését kezdtem érezni a nyakamon, jól esett. Érdekes volt, viszont egyből szorosabban öleltem magamhoz. A szívem egyre gyorsabban vert, de ezzel egy időben a hangos zene tompulni kezdett. A fejemen mint ha valami láthatatlan cérna lett volna hozzákötve, és egy ismeretlen személy lassan húzta volna maga felé, így lassan Dai arca felé fordítottam a saját arcomat. Ő eközben egyre több ártatlan csókot lehelt a bőrömre, majd amint egymással szembe kerültünk, megállt egy pillanatra. Szemei csillogtak, és mélyen a szemeimbe vájtak. A szívverésem az egekbe szökött, és a lélegzetem is szapora lett, ám ő maga volt a nyugalom. Az egyik keze végigsiklott a gerincemen majd lassan a hajamba túrva magához húzott, és megcsókolt. Nem tudtam visszatartani magam, egyből viszonoztam. Vágytam rá, és egyből kizárult minden. A hajába túrva egyre jobban élveztem a kényeztetését, mivel a keze lesiklott újra a gerincemen, a fenekemre, amit meg is markolt. Egyre jobban tetszett a dolog, és az egyik kezem a fiú vállára csúszott, így megtudtam bizonyosodni róla, hogy igaza volt, tényleg jó a bicepsze. Viszont ekkor eluralkodott rajta a vezető ösztön, és mint ha természetes volna, megfogta a kezemet, és végighúzva a saját felsőtestén a hasához vezette, majd ott hagyta, hogy felfedezzem. Nem kellett várnia, egyből éltem a lehetőséggel, és a pólóján keresztül elkezdtem kitapintani az izmait. Meglepetésemre sziklaszilárd izmai voltak, de a kíváncsiságom nem lankadt. A kezem lassan a pólója alá siklott, és fedetlen felsőtestét kezdtem simogatni. Elvesztem a pillanatban. Tökéletes teste volt, izmai feszültek, viszont még nem is erőltette meg magát. Nagyon tetszett. A zene eltompult, és csak rá tudtam összpontosítani. Ekkor elkezdett lassan mozogni, a zenére. Tompán hallva a zenét követtem a ritmust én is, és így táncoltunk a tömeg kellős közepén. A csók egy random táncos miatt ért véget, mivel pocsék ritmusérzéke miatt, nekünk esett, viszont nem bántam ezt se. Egyből a nyakába túrtam a fejem, és elmosolyogva folytattuk a táncot, mint ha mi sem történt volna...

Ő megmondta, hogy tud olyat, amit más nem..~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése